اقدامات و مراقبت های قبل و بعد تزریق بوتاکس
نوشته شده توسط : لیلا

اقدامات و مراقبت های قبل و بعد تزریق بوتاکس

قبل از درمان چین و چروک

انجام برخی از آزمایشات قبل از درمان چین و چروک به روش تزریق بوتاکس مهم است. ساختار پوست با این آزمایش ها بررسی می شود. تصمیم گیری برای انجام روش با توجه به ساختار پوست انجام می شود.

 

آزمایشات

یک آزمایش خون قبل از درمان چین و چروک صورت می گیرد تا بررسی شود که آیا بیماری مبتنی بر عفونت وجود دارد. در عین حال، معاینه فیزیکی و اندازه گیری برای تعیین وضعیت پوست انجام می شود و برای تعیین نوع روش تصمیم گیری می شود.

 

معاینه فیزیکی

با معاینه فیزیکی، متخصص تعیین خواهد کرد که کدام قسمت پوست چروک شده است. معاینه فیزیکی برای تعیین ساختار پوست و مناطقی که باید درمان شوند بسیار مهم است.

 

اندازه گیری

اندازه گیری پوست برای تعیین چین پوست، اندازه گیری ضخامت بافت چربی زیر جلدی، اندازه گیری ضخامت چین و دریافت اطلاعات در مورد چربی و رطوبت پوست انجام می شود. با این اندازه گیری، ساختار پوست به وضوح مشخص شده و برای روش مورد استفاده تصمیم گیری می شود.

 

کنترل تزریق

برای درمان چین و چروک از سوزن های کوچک استفاده می شود. آزمایش های کنترل برای تعیین حساسیت به این سوزن ها انجام می شود. اطلاعات لازم با دادن مقدار کمی تزریق زیر پوست بدست می آید. اگر آلرژی نداشته باشید، آزمایش های دیگری ادامه می یابد.

 

آزمایش خون

وجود بیماری مبتنی بر عفونت با یک آزمایش خون کنترل می شود. در موارد وجود عفونت، میزان موفقیت این روش کاهش می یابد و عوارض جانبی غیر منتظره ممکن است رخ دهد.  به همین علت، بیماران مبتلا به بیماری عفونی درمان می شوند و سپس درمان چین و چروک شروع می شود.

 

تست بی حسی موضعی

برای درمان چین و چروک بی حسی موضعی اعمال می شود. دانستن وجود حساسیت به بی حسی قبل از درمان مهم است. برای جلوگیری از عوارض غیر منتظره این تست باید قبل از اعمال انجام شود. مقدار کمی بی حسی موضعی به قسمت هایی از صورت داده می شود و نتایج به مدت چند دقیقه طول می کشد.

 

مصرف سیگار و الکل قبل از درمان

قبل از درمان باید از مصرف سیگار و الکل اجتناب کنید. از آنجا که سیگار کشیدن و الکل، جریان خون را تسریع می دهند و این هم می تواند سبب خونریزی و تحریک بیش از حد در طول عملیات شود. همچنین، مواد شیمیایی موجود در آنها، بازسازی پوست را به تاخیر می اندازند. به همین دلیل، سیگار کشیدن و الکل حداقل یک هفته قبل از درمان باید قطع شود.

 

درمیان گذاشتن داروها با متخصص

اگر قبلا از داروهایی برای درمان چین و چروک پوست استفاده کرده باشید، باید آنها را با متخصص خود در میان بگذارید. اگر به طور مرتب از داروهای مختلف برای دیابت، فشار خون و داروهای حاوی کورتیزون مصرف می کنید، قبل از عملیات باید با متخصص خود آنها را در میان بگذارید.

 

بررسی وضعیت درمان و سلامتی

درمان برای پوست نیز باید قبل ازعمل شناخته شود. باید توسط متخصص مشخص شود که کدام روش درمان اعمال شده و چقدر موثر است. به این ترتیب، مناسب ترین روش برای درمان چین و چروک ها می تواند تعیین شود. علاوه بر این، وضعیت سلامت عمومی بیماران باید خوب  باشد و نباید حتی سرماخوردگی داشته باشند.

 

آماده سازی برای درمان

پس از اتمام آزمایشات، برای روش درمان تصمیم گیری می شود. روز درمان تعیین می شود و بیماران در مورد آنچه باید انجام دهند مطلع می شوند. در روز درمان، هم بیمار و هم متخصص باید آماده حضور داشته باشند.

 

برای مطالعه مطلب کامل بر روی تزریق بوتاکس کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: تزریق بوتاکس , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: